Donnerstag, 27. Oktober 2011

درخواست از بالاترین برای تغییر لوگو، در روز جهانی‌ کوروش بزرگ.

از بالاترین درخواست می‌کنم که در روز هفتم آبان، روز جهانی کوروش بزرگ، به مناسبت پر افتخا‌ر‌ترین روز ایرانی‌، لوگوی خود را تغییر دهد. همین


Freitag, 2. September 2011

روز اتّحاد ایرانیان، ۱۲ شهریور ۹۰، همراه شو عزیز

 روزِ تاریخی‌ِ دیگری برای سرفرازیِ سرزمینمان رقم می‌زنیم. نفسی دوباره و گامی بلند به سو‌ی آزادی. 
زنده باد دریاچهٔ ارومیه، زنده باد ایران  V

Sonntag, 28. August 2011

آرش سیگارچی: درست همزمان با آغاز دوباره حق خواهی آذربایجانی ها ، خبر فشار بر مهدی کروبی را منتشر می کنند

آرش سیگارچی: درست همزمان با آغاز دوباره حق خواهی آذربایجانی ها ، خبر فشار بر مهدی کروبی را منتشر می کنند که باز دو .پاره کنند مخالفان را ..... حاشا که این روزها دشمن یکی ست

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10150280757928743&id=160297768742

Sonntag, 29. Mai 2011

اسفندیار، استعداد زیرزمینی برای موسیقی زیرزمینی


با درود به همهٔ دوستان،
من خودم اسفندیار و نمیشناسم ولی‌ این ویدئو رو از یکی‌ از دوستان فیسبوکی دریافت کردم  و فکر کردم که حیف می‌شه اگر این ویدئو رو تو بالاترین نذارم که علاقمندان و مشوقان هنرِ زیرزمینی کشور هم اون رو ببینن و بشنون. مطمئا اگر ایران کشورِ آزادی بشه، چقدر از جوونای با استعداد هستند که عرصهٔ هنر کشور رو می‌تونن دگرگون کنن. 
آفرین به اسفندیار‌ها به خاطره استعداد و پشتکارشون و سپاس از خود اسفندیار که این ویدئو رو تهیه کرده برای ما که ازش لذت ببریم.
به امید ایرانی‌ هرچه زودتر آزاد

Sonntag, 22. Mai 2011

من نگرانم برای مردم ایران، من نگرانم برای ایران


چرا اپوزسیون‌های سکولارِ داخل و خارج کشور زودتر با هم متحد نمیشن. پس از اتحادشون می‌تونن با یک بیانیهِ مشترک، قدمی‌ بزرگ و رو به جلو برای جنبش آزادیخواهیِ مردمی بردارند و امیدی دوباره در شریان جنبش جاری کنند. 
طرف صحبتم با آقای مجتبی‌ واحدی، آقای امیر ارجمند، آقای بنی‌صدر و آقای پهلوی و دیگر فعالان سیاسیست. قبل از اینکه خیلی‌ دیر بشه خواهشاً، به خاطر مردم ستم کشیدهٔ ایران وارد عمل شید. مطمئن باشید که این اتّحاد با حمایت جامعه ایران مواجه خواهد شد. 
در این شرایط سخت و بحرانی، اتلاف وقت میتونه شرایط رو خیلی‌ بدتر کنه.

جاوید ایرانزمین

Dienstag, 19. April 2011

روز کارگر، ۱۱ اردیبهشت و ۱۹ اردیبهشت سالروز شهادت فرزاد کمانگر

جنبش در این ۲ روز با حضور خود و حمایت از کارگران ایران و معلمان و کردهای ایرانی‌، قدمی‌ رو به جلو خواهد برداشت. برای اطلاع رسانی گسترده تلاش کنیم.

Samstag, 16. April 2011

بیژن هم دور از وطن از میانمان رفت. یادش گرامی‌ و راهش پایدار.

عجب است که ایران کشورت باشد، به عشق ایران زندگی‌ کنی‌، و یک مشت اجنبی تو را به کشورت راه ندهند. ولی‌ تو با رویای وطن، در کشوری دیگر، قلبها را تسخیر کنی‌. بیژن همیشه دوستش داشتم و خواهم داشت.

Mittwoch, 30. März 2011

شرافت چیست که حکومت اسلامی آن را ندارد؟


شرافت در رذل نبودن است. انسان شریف پست فطرت ( فرومایه ) نمی‌شود. انسان شریف حق زندگی‌ برای همهٔ موجودات زنده قائل است. انسان شریف از زجر دادن دیگر موجودات لذت نمیبرد. انسان شریف دروغگو نمی‌شود. انسان شریف دزد نمی‌شود. انسان شریف برای پیشرفت،دیگران را زیر پا له‌ نمیکند. انسان شریف به زور خود را به دیگری تحمیل نمیکند، به عبارتی حکومت اسلامی شرافت را از دولت ایران به یغما برده که مردم شریف ایران آن را باز خواهند ستاند و در پایان انسان شریف گوهری در خود دارد که ارزشش روز به روز بیشتر میشود و جاودانه میماند.
به امید ایرانی‌ آزاد